Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T09:12:23+01:00
Z pewnością trzeba zapewnić im lepsze maszyny rolnicze, które przyspieszą i pomogą w uprawie ,pecjalne nawozy, stały dostęp do wody na pewno mogłyby polepszyć ich rolnictwo.
2010-01-26T09:13:19+01:00
Np . W Afryce wiele dzieci i dorosłych umiera z głodu .
Dobre są organizacje które zajmują się takimi dziećmi ponieważ pomagają im przeżyć . W Polsce wiele osób wybrzydza że im nie smakuje a Afrykańczyk często nie ma co do jedzenia .
Można zaadoptować dziecko na odległść i co jakiś czas wysyłać mu ubrania , jedzenie (kiedyś z klasą podjeliśmy się adopci na odległość , i to dużo nie kosztowało a pomogliśmy jednemu dziecku przeżyć )
Lecz najlepszym sposobem jest wysłanie SMSa pod numery które są często w Telewizji lub oddawania ubrań i pieniędzy specjalnym fundacjom .
Pozdrawiam