Napisz list do koleżanki lub kolegi w niemczech i przedstaw w nim swoje plany na najblizsza przyszlosc zastosuj czas przyszly tam gdzie to mozliwe
Trzeba napisac z uwzględnieniem tych pytan
1. Jaki egzamin zdajesz wkrotce?
2.Jakie przedmioty obejmuje ten egzamin?
3. w jakiej szkole masz zamiar sie dalej uczyc?
4. Co na to twoi rodzice?

moje propozycje odpowiedzi:
1. własnie zaczyna sie tydzien egzaminów. w srode polski czwartek matma piatek niemiecki
2. humanistyczne matematycz-przyrod , jezykowe
3. dokladnie nie wybralam szkoly ale jakies liceum
4. zgadzaja sie ze mna i popieraja moj wybor


Prosze o taki krotki list MUSI rozpoczynac sie :

unsere klasse war vorige woche auf klassenfahrt

prosze po kazdym zdaniu po niemiecku napisac tlumaczenie polskie i przetlumaczcie to zdanie ktorym musi sie rozpoczynac
dzieki i sorki za bledy

2

Odpowiedzi

2010-01-26T17:50:24+01:00
Liebe Eva,
ich hoffe, es geht dir gut. Bei mir ist alles in Ordnung. Ich mchte dir ber meine Zukunftsplne schreiben. Dieses Jahr wird meine Klasse das Gymnasium abschlieen. Bald werden wir die Gymnasialprfung schreiben. Die Prfung ist schwer und es hngt von ihr ab, was fr eine Schule man im nchsten Jahr besuchen wird. Ich werde die Prfung in vielen Fchern machen. Das Examen umfasst Mathematik, Polnisch, Deutsch, Physik, Chemie, Biologie, Erdkundunde Geschichte. Spter werde ich bestimmt in einem allgemeinbildenen Lyzeum lernen. Aber ich weiss noch nicht, welche Fachrichtung ich whlen soll. Ich bin neugierig, ob bei dir in Deutschland die Schler solche Prfung schreiben. Wenn ja, schreibe mir, in welchen Fchern sie bestehen. Ich warte ungeduldig auf deine Antwort. Schreibe bald ab.
Deine ...........
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:52:21+01:00
Unsere Klasse war voringe Woche auf Klassenfahrt. - Nasza klasa była w ubiegłym tygodniu na wycieczce klasowej.Es war toll! - Było fajnie! Leider soeben fangt(u góry litery "a" postaw kropeczki) die Woche der Pfrufungen(przy pierwszej literze 'u' postaw kropeczki) an. - Niestety właśnie zaczyna się tydzień egzaminów. Am Mittwoch schreiben wirdie Preufung(kropeczki nad 'u') aus Zunge polnisch, am Donnerstag aus der Mathematik, und am Freitag des Deutsche. - W środę piszemy egzamin z języka polski ,w czwartek z matematyki, a w piątek niemieckiego.Ich habe vor zu der Musikschule zu gehen. - Zamierzam iść do szkoły muzycznej. Die Eltern stimmen mit mir zu und sie bestätigen meine Wahl. - Rodzice zgadzają się ze mną i popierają mój wybór.
1 5 1