Odpowiedzi

2010-01-26T10:10:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T10:10:47+01:00
Dla Wisławy Szymborskiej cud jest czymś wspaniałym.Każdy drobiazg, który opisuje jest czymś niezwykłym. Wszystkie te rzeczy, sytuacje, z którymi spotykamy się na co dzień, Szymborska dzieli je na cuda m.in. na cuda „pospolite”, „zwykłe”, „pierwsze lepsze”, „jedne z wielu” .Tym samym daje nam do zrozumienia, że nie potrzeba dla cudu niezwykłej oprawy, bo on wydarza się nawet bez tego. Nie szukajmy magika, białych rękawiczek i cylindra - rozglądajmy się po prostu wokół siebie.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T10:13:54+01:00

Poetka opisuje codzienność, otaczającą nas rzeczywistość używając terminów odnoszących się do cudowności.

Za pomocą tego słowa opisuje świat,objawienia,niewytłumaczalne zbiegi okoliczności.

Tak mi się zdaję ;)