Odpowiedzi

2010-01-26T11:11:06+01:00

Bakterie Protisty

GLONY


Rośliny
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T12:10:43+01:00
Glony (protisty roslinne) -

*samożywne (fotosynteza);
*jednokomórkowe lub plechowe ;
*środowisko życia: wilgotne lub woda;
*rozmnażanie: bezpłciowe (podział kom. lub zarodniki);
*grupy: zielenice, sinice, eukariotyczne;
*znaczenie dla środowiska: producenci związków organicznych w wodzie;
*dla człowieka: pokarm; medycyna; kosmetyki;

licze na najlepsze ;) pzdr.



6 3 6