Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T11:34:18+01:00
Tym czworokątem jest równoległobok
P=a*h
a- długość ramienia
h- wysokość równoległoboku

Ob=2(a+b)
a, b - długości boków równoległoboku

a=6,5
b=5
h=4,5

P=6,5*4,5= 29,25
Ob= 2(6,5+5)=2*11,5=23

Każdemu może wyjść inny wynik, ponieważ zależny jakie jednostki odstępu przyjmie się na osi współrzędnych. Ja na osi współrzędnych przyjęłam odstęp co pół cm.
1 5 1
2010-01-26T11:45:03+01:00