Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:02:16+01:00
Zasada ta wymaga, aby rozstrzygnięcie podejmowane przez sąd mogło zostać zweryfikowane zarówno pod katem zgodności z prawem jak również prawidłowości przyjętej interpretacji ustalonych w sprawie faktów.
Pogwałcenie prawa do dwukrotnego rozpoznania i rozstrzygnięcia sprawy administracyjnej jest rażącym naruszeniem prawa.
2010-01-28T22:15:40+01:00
To zasada postępowania pozasądowego jak i podobnie sądowego.Jest to oznaką niezadowolenia strony z orzeczenia Sądu najwyższego ...



Mam nadzieje że pomogłam ; D