Odpowiedzi

2010-01-26T11:48:42+01:00
Początkowe wydatki 100 zł x zł
wydatki po I usprawnieniu 80% . 100 zł 80%x zł
wydatki po II usprawnieniu 75% . 80 zł 75%(80%x) zł
wydatki po III usprawnieniu 45% . 46 zł 45%(75%(80%x)) zł
Podsumowanie 0,45 . 0,75 . 80% . 100 zł = 27%. 100 zł = 27zł 0,45 . 0,75 . 80%x = 27%x

Odp.: Łącznie wydatki na ogrzewanie zmniejszyły się o 73%.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T11:51:29+01:00