Odpowiedzi

2010-01-26T12:55:04+01:00
Kamerę w laptopie??

Łatwe!!

Na pulpicie masz może coś z nazwy PlayCamera??
Nie??
Masz Vistę?
Poszukaj w Start.
Też nie ma??
To wejdz w Panel sterowania->Menadżer urządzeń->Urządzenia obrazowania->Klikasz na + potem urządzenie w zakładce sterownik masz włącz albo wyłącz zależy czy ci działa.
Pomogłem? daj jako najlepszą!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:35:10+01:00
Czasem jeszcze w niektórych modelach laptopów np.Amilo
trzeba nacisnąć klawisz funkcyjny "fn" i klawisz z symbolem kamery jednocześnie
który powinien się gdzieś znajdować u góry na klawiszach z cyframi,na nich powinny byc różne symbole dodatkowo narysowane.jesli masz tam symbol kamery to spróbuj

popatrz może czy w "mój komputer" nie ma ikony jakiegoś programu do obsługi kamery ,lub gdzie indziej może byc też


jesli nie będą żadne metody skutkować to może nie jest zainstalowany program do obsługi kamery ,może była jakaś płyta w zestawie dołączona? skoro w gg czy tam w czym działała a normalnie nie chce

a jesli wszystkie mozliwe metody nie powiodą to czasem się zdaża że funkcja kamerki standartowo jest nieaktywowana w biosie.ale wątpię bo skoro się na chwilę właczyła.

jak bys podał jaki to laptop to było by łatwiej
1 4 1