Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T12:03:57+01:00
15600:24=650
10*650=6500
14*650=9100
9100-6500=2600
odp.Masażysta zarabia o 2600zł mniej niz trener .;)
2010-01-26T12:07:39+01:00
Trener i masażysta drużyny piłkarskiej zarabiają razem 15600 zł. Stosunek wynagrodzenia masażysty do wynagrodzenia trenera wynosi 10;14. O ile zł mniej zarabiał masażysta? Zapisz obliczenia

10+14=24 suma stosunku wynagrodzenia

15600:24=650

650*14=9100 zł Wynagrodzenie trenera

650*10=6500 zł Wynagrodzenie masażysty

9100-6500=2600 zł Masażysta zarabiał 2600 złotych mniej od trenera
2010-01-26T12:08:13+01:00
15600:24(10+14)=650
14*650=9100
10*650=6500
9100-6500=2600
odp.masażysta zarabia o 2600zł mniej od trenera