Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T12:33:03+01:00
Do pana XXXXX

Proszę pana piszę ten list aby zwrócić panu uwagę i potępić pana dotychczasowe postępowanie. Coraz cześciej w naszej okolicy słyszy się o dużej liczbie zachorowań na raka płuc ludzi, którzy tu mieszkają. Niewątpliwie jest to skutek zaniedbań jakie wynikają z prowadzenia przez pana farbryki. Pan poprostu truje ludzi, otoczenie i środowisko. Nie zwarza pan uwagi na cierpienie i chorobę drugiego człowieka. C o więcej codziennie w powietrzu ludzie tu mieszkający odczówają dym spalin, które pochodzą z pana favryki. Apeluję o zmianę postępowania. Gdy nie ulegnie ono poprawie my mieszkańczy naszej piuęknej miejscowości wystosujemy list do odpowiednich organów postępowania z takimi przypadkami. Proszę o zwrócenie na godność drugiej osoby. Każdy ma prawo do mieszkania w czystym środowisku.
2010-01-26T13:41:53+01:00
No wiadomo data, miejsce pisania.
Szanowny Panie Dyrektorze!
Słyszałam, że w Pańskiej fabryce dzieje się wiele złego. Zaniepokoiło to mnie i piszę ten list, by tą sytuację poprawić.
Pańska fabryka niszczy środowisko naturalne. Wiele roślin i zwierząt obumiera! To nie po Bożemu! Czy Pan wie, że tym samym niszczy Pan dzieło Boga! Czy zdaje sobie Pan z tego sprawę? Niszczy Pan również zdrowie wielu ludzi! Czyż Pan nie przykazał, by o bliźniego dbać? Zatruwa Pan swoją rodzinę... Unowocześnienia mogą iść w parze z dobrem ludzi! Proszę, by przemyślał Pan swoje postępowanie i wyciągnął wnioski.
Liczę, że Bóg pomoże Panu dokonać właściwego wyboru.
Jakiś tam iksiński.
1 1 1
2010-01-26T15:28:44+01:00
Szanowny Panie Dyrektorze!
Słyszałam, że w Pańskiej fabryce dzieje się wiele złego. Zaniepokoiło to mnie i piszę ten list, by tą sytuację poprawić.
Pańska fabryka niszczy środowisko naturalne. Wiele roślin i zwierząt obumiera! To nie po Bożemu! Czy Pan wie, że tym samym niszczy Pan dzieło Boga! Czy zdaje sobie Pan z tego sprawę? Niszczy Pan również zdrowie wielu ludzi! Czyż Pan nie przykazał, by o bliźniego dbać? Zatruwa Pan swoją rodzinę... Unowocześnienia mogą iść w parze z dobrem ludzi! Proszę, by przemyślał Pan swoje postępowanie i wyciągnął wnioski.
Liczę, że Bóg pomoże Panu dokonać właściwego wyboru.
Jakiś tam iksiński.
1 5 1