Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T12:37:39+01:00
Drodzy zawodnicy,
Znajdujecie się tutaj nie bez powodu: reprezentujecie swoje narody, jednocześnie pokazując jak ważny jest dla Was sport. Za Wami kilkumiesięczne, a nawet kilkuletnie przygotowania do tego wydarzenia. Pamiętajcie, że bez względu na to, czy znajdziecie się na podium, powinniście być z siebie dumni tak jak dumna jest z Was ojczyzna. Pokażcie, że potraficie walczyć. Pokażcie, że w dążeniu do celu, nie poddajecie się łatwo. Jak dobrze wiemy, porażki zdarzają się nade często, jednak czy są one oznaką słabości? Zdecydowanie nie. Od wieków odbywają się Igrzyska Olimpijskie, i choć zmieniają się z biegiem czasu, to nigdy zawodników, którzy opuścili je bez odznaczeń nie potępiano. Jesteście ludźmi, którzy kontynuują to, co zaczęli nasi przodkowie. Ważne jest tu pokazanie swoich dobrych stron i zrobienie wszystkiego, co tylko jest możliwe, aby osiągnąć sukces. Jednak nie róbcie nic ponad wasze siły. Pokażcie swoje prawdziwe oblicza: sportowców, którzy kochają sport i nie dążą wyłącznie do sukcesu, bo przecież nie na tym miłość polega. Życzę Wam powodzenia!
2 1 2
2010-01-26T13:54:01+01:00
Wszyscy zawodnicy, sportowcy, zwracam się do Was w tym szczególnym dniu aby krzepić ogień zwycięstwa, rywalizacji i czystego serca w was jak i w u tych najmłodszych. Kultywujecie tradycje starożytnych, propagujecie tolerancje, wręcz zarażacie nią samą.
Jesteście twórcami nowej historii, lepszej historii.
Borze błogosław Nam
1 1 1