Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T12:32:46+01:00
DANE:
s-droga-42,195km
s=42195m
t-czas-2godz. 6 min
t=126minut=7560s
Szukane:?
v= prędkość
Rozwiązanie:
v=s:t
v=42195m:7560s
v≈5,58m/s
Odp:średnia prędkość wynosiła ok. 5,58m/s
2010-01-26T12:33:13+01:00
V=S/t

2 godziny i 6 minut to 7560 sekund

Dane: Szukane:
S=42,195 km=42195m V=?
t=7560s

V=S/t
V=42195m/7560s
V≈5,581m/s
2010-01-26T12:33:43+01:00
DANE:
s-droga-42,195km
s=42195m
t-czas-2godz. 6 min
t=126minut=7560s
Szukane:
v= prędkość
Rozwiązanie:
v=s:t
v=42195m:7560s
v≈5,58m/s
Odp:średnia prędkość wynosiła ok. 5,58m/s