Odpowiedzi

2010-01-26T12:52:20+01:00
"CDN" gazetka to ciekawa,
uczniowie na jej cześć, gromkie biją brawa.
Nauczyciele, dyrektor i wychowankowie,
lubią poczytać w "CDN" coś sobie.
Gdy tą super gazetkę ze sobą posiadasz,
zapominasz o nudzie, komputer zostawiasz.
Czytaj "CDN"! Wyjdzie ci na zdrowie!
Każdy kto ją czytał to samo odpowie.

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T12:53:20+01:00
Czy zawsze marzyliście o gazecie, w które zawarte jest to co wy chcielibyście przeczytać? Pewnie tak. Właśnie "CDN-coś dla nas" jest taką gazetą. Możesz w niej znaleźć różne artykuły na każdy z tematów. Jest w niej wiele konkursów,a także można znaleźć foto story i każdo z życia wzięte, i co najważniejsze nie kosztuje majątek.
Podczas gdy twoi znajomi będą uganiać się za jakąś gazetą ty będziesz mógł już sobie spokojnie siedzieć w fotelu i czytać co tylko cię zainteresuję.
Jeżeli to ci nie wystarczy to do każdego zakupionego numeru dodajemy super dodatki dla wszystkich, a jeśli zamówisz prenumeratę dostaniesz od nas prezent niespodziankę.
Dlatego warto kupić naszą gazetę. Nie zwlekaj taka okazja może się już nie powtórzyć.
2 5 2