Odpowiedzi

2010-01-26T13:11:38+01:00
Człowiek może podróżować w różnych celach. Niektórzy z nas mają po prostu takie hobby, innych to relaksuje, jeszcze inni podróżują, ponieważ chcą znalezć kogoś kto podziela ich pasję. Ludzie mogą podróżować również dlatego, aby zwiedzać różne nieznane im miejsca, mogą podróżować albo tylko przez wakacje, albo przez całe zycie. Ludzie podróżują też, aby znalezć odpowiedzi na dręczące ich pytania, mogą podróżować dlatego że ich praca jest z tym związana itp.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T13:16:33+01:00
Podróże to rzecz niezwykle ciekawa dla każdego człowieka. Wiele ludzi chętnie przeznacza swoje oszczędności czy odkłada każdy grosz na 'podróż swoich marzeń'. Wiążę się to z chęci przeżycia niezapomnianej przygody, niczym dawni Piraci szukający wrażeń i łupów. Podstawową przyczyną jest także potrzeba poznania nowych osób o odmiennych od naszych zwyczajach czy kulturze. Jedzenie pałeczkami w Chinach czy obejrzenie żyraf i lwów w ich naturalnym środowisku to wspaniałe wspomnienia, nie tylko na starość bo w podróże z racji tego, że komunikacja i transport przeżywa swój czas świetności wybierają się także osoby starsze, które w młodym wieku pozbawione były tej możliwości z powodu nieustających wojen, braku samochódu czy poprostu przekonania, że najlepiej jest we własnym domu. Również ważna jest potrzeba odkrywania czegoś nowego, czegoś kto jeszcze nikt nie widział - przykładem są loty w kosmos, obecnie zerezerwowane jedynie dla osób z wyższych sfer. Każdy z nas chce mieć swój ślad w odkrywaniu tajemnic tego świata. Świata, który jest tak niezwykle piękny, że ludzie przemierzają miliony kilometrów po to by zobaczyć Statuę Wolności, Stonehenge, Kanion Kolorado, zdobyć Mount Everest czy Krzywą Wieżę w Pizie. Dla wielu osób podróżowanie jest koniecznością, a dla innych nieustającą przyjemnością.
2 3 2