Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T13:10:46+01:00
Santiago nie narzeka na swój los, chociaż po wielu latach ciężkiej pracy żyje w nędzy. Nie pozwala mu na to godność, którą zawsze ocala. Gdy był głodny, nie mówił o tym Manolinowi, nigdy nikogo o nic nie prosił, z jego ust również nie padają słowa skargi. Santiago to z pewnością bohater godny naśladowania.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T13:23:44+01:00
Według mnie Santiago jest bardzo pozytywnym bohaterem książki. Wykazuje się szlachetnymi cechami, jest uczciwy, prawdomówny, honorowy. Przede wszystkim jednak potrafi pogodzić się z własnym losem. Przyszłość stara się widzieć w radosnych kolorach.
2 4 2