Odpowiedzi

2010-01-26T13:13:40+01:00
Dane:
m=1,25 kg
F=2N
t=10s;
Szukane: s=? - droga;
Rozwiązanie:
a=F/m -> II zasada Dynamiki Newtona ∧
s=(a*t^2)/2 -> droga → s =(F*t*t)/(2*m);
s=(2*10*10)/(2*1,25)=80
[s]=[F]*[t]^2/[m]=1kg*m/s^2*s^2/kg=1m
Odpowiedź: s=80m;
2010-01-26T13:15:40+01:00
M=1,25kg
F=2N
t=10s
a=F/m=2N/1,25kg=1,6m/s²
s=½a*Δt²=½*1,6m/s²*100s²=80m
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T13:16:17+01:00
Dane:
m=1,25 kg
F=2N
t=10s;
Szukane:
s=? czyli droga;
Rozwiązanie:
a=F/m
s=(a*t^2)/2
s =(F*t*t)/(2*m);
s=(2*10*10)/(2*1,25)=80
s=F*t²/m=1kg*m/s²*s²/kg=1m
Odp:Ciało to w czasie 10s od początku ruchu przebędzie 80m.