Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T13:29:10+01:00
Z jednej strony jestem bardzo szczęśliwa bo moge spełnić swoje marzenia lae z drugiej strony mam obawe że dowiedzą się o tym niepotrzebni ludzie i mogą mi odebrać w jkiś sposób tę kwotę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T13:40:34+01:00
Milion złotych! Co ja z tym zrobię?! Chciałabym, żeby każdy miał takie szczęście jak ja, ale niestety tak nie jest. Może rozdam część tych pieniędzy moim kolegom? Nie powodzi im się najlepiej, a tak mieliby miłą niespodziankę... Albo oddam pieniądze na akcję charytatywną. Nie potrafiłabym tak po prostu wziąć tych wszystkich pieniędzy dla siebie. Za duża ilość, od razu roztrwoniłabym majątek na jakieś rzeczy, które w ogóle mi się nie przydadzą... Jestem taka szczęśliwa, a jednocześnie zmieszana. Co jeśli ktoś będzie mnie obwiniał o to, jak wydam te pieniądze? Zresztą, nic mu do tego. Wygrałam, więc zrobię z nimi co zechcę, na przekór wszystkim, a zwłaszcza rodzinie, która na pewno chciałaby kupić sobie za to willę z basenem :)