Odpowiedzi

2010-01-26T13:30:11+01:00
Cześć Aniu Shirley.Nazywam się xxxx xxxxxxxx i mam xx lat . Pragnę spytać czy masz ochote na przyjaźń między nami,bo bardzo mi zależy.Podrawiam.xxxxxxx
11 2 11
2010-01-26T13:34:09+01:00

Nazywam się (.wpisz swoje imie i nazwisko) chodzę do (nazwa szkoy, klasa).
Aniu Shirley z niezmiernym zainteresowaniem czytałam tę lektue.Teraz bede czytła dalsze części.
Bardzo mi sie podobała jaka jesteś niezależna i uparta.
Jesteś taka wspaniała przyjaciółką dla Diany zastanawiam sie czy zechciała bys zostać moja przyjaciólka??
Czekam na odpowiedź.

9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T13:38:07+01:00
26.01.2009 Kraków

Kochana Aniu!

Mam na imię Ola i mam 14 lat. Mieszkam z rodzicami i małym bratem w Krakowie, w domku jednorodzinnym.
Bardzo chciałabym Cię poznać! Od dawna chciałam do Ciebie napisać, jednak brakło mi odwagi, bo w przeciwieństwie do Ciebie jestem nieśmiała i małomówna. Nie lubię być w centrum uwagi. Podobnie jak Ty uwielbiam pisać opowiadania i dobrze się uczyć. Bardzo podziwiam Cię za to, że pomimo przeciwności losu jesteś stale uśmiechnięta i niezwykle podobna. Staram się brać z Ciebie przykład, ale różnie mi to wychodzi. Ja też jestem uważana za trochę dziwną, gdyż mówię do siebie, moje kwiatki mają imiona i często bujam w obłokach. Naprawdę! Marzenia są cudowne, w marzeniach mieszkamy koło siebie i wspaniale się dogadujemy. Mogłabym marzyć cały czas i wcale nie wracać do naszej rzeczywistości.
Nigdy nie miałam prawdziwej przyjaciółki. Czuję jednak, że możemy się okazać pokrewnymi duszami. Jak myślisz, mogłabyś się ze mną zaprzyjaźnić? Odpisz szybko, czekam. Całuję i mocno ściskam.

Ola.
13 3 13