Odpowiedzi

2010-01-26T13:36:43+01:00
Świadkiem mojej wiary byli i są moi rodzice. Świadectwo mich rodziców, dziadków przyczyniło się do mojej religijności.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T13:37:51+01:00
Dla mnie wzorem był i jest nadal niewątpliwie Jan Paweł II. jego głęboka wiara i oddanie się służbie Kościołowi i drugiej osobie spowodowały u mnie wzrost wiary i od czasu jego śmierci staram się żyć tak jak On co nie ukrywam jest rzeczą bardzo trudną.
11 3 11