Odpowiedzi

2009-10-03T16:16:32+02:00
Przykazania w naszym życiu mają na celu zapewnienie nam niezbędnego minimum ducha modlitwy i wysiłku moralnego, we wzrastaniu w miłości do Boga, do Kościoła i do drugiego człowieka. Aby cel ten mógł być zrealizowany, zadośćuczynienie przykazaniom powinno wypływać z wolnej decyzji człowieka, który na drodze swej formacji chrześcijańskiej ufnie i posłusznie powierza się mądrości Kościoła.
4 4 4
2009-10-03T16:17:30+02:00
W moim życiu boże przykazania mają duże znaczenie
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T16:24:39+02:00
Boże przykazania mają bardzo duży wpływ na nasze życie. To one wyznaczają podstawowe prawa i nakazy. Na nich opiera sie życie chrześcijanina. Dla mnie przykazania stanowią znaki na drodze mojego życia. Dzięki nim wiem co jest w życiu ważne. Wiem jak życ, aby być dobrym chrześcijaninem, a przedewszystkim dobrym człowiekiem.
8 5 8