Odpowiedzi

2010-01-26T13:53:04+01:00
Moim zdaniem dzieci mają szansę na zmianę, ponieważ w każdej chwili mogą znależć do pełen miłości.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T13:53:47+01:00
Nie dzieci nie mają szans na zmianę swej sytuacji , ponieważ ich myślenie to tylko wyobraźnia . Ich rodzice zostawili je na zawsze , więc nigdy do nich nie powrócą . Mogą więc liczyć tylko na to , że inna kochająca rodzina weźmie je pod swój dach .
1 5 1