Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:12:55+01:00
Paczkowie - Ty jesteś jak zdrowie!
Zielone lasy i piękne doliny,
rozpościerają się na horyzoncie w środku zimy.

Piękne łąki i zabytkowe kościoły,
mury obronne i kamienice,
toż to Województwo Opolskie tętniące życiem!

Tu są Polacy, dalej są Czesi
Paczków to gimna co oko cieszy!!
3 4 3
2010-01-26T14:13:18+01:00
Jest sobie Paczków, piękna to miejscowość,
Ma dużo mieszkańców i dużo tu ogrodów,
Są tutaj łąki, stawy, a nawet rzeka.
Mówie wam wszystkim byśćie Paczków odwiedzili!
3 4 3
2010-01-26T14:45:37+01:00
Paczków to miejscowość pełna klasy,
panie tam noszą wysokie obcasy.
Są tam dolinki oraz pagórki
na niebie widać białe chmurki.

mam nadzieje, że pomogłam :)
4 4 4