Odpowiedzi

2010-01-26T14:08:55+01:00
Ludzie powinni się wstydzić swoich poglądów wydawanych na świat . poprzez kolor skóry , wyznawanie religi czy innych poglądów inni ludzie uwazają ich za niecywilizowanych.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Leah
  • Rozwiązujący
2010-01-26T14:31:11+01:00
Ludzie powinni się wstydzić tego, iż prześladują innych z powodu koloru skóry,
wyznawanej religii i poglądów, ponieważ jest to wyraźny brak akceptacji dla
swoich rówieśników. Takich ludzi, którzy nie szanują innych za wygląd i
upodobania, a także inne istotne rzeczy nazywamy rasistami. Brak tolerancji
dla drugiej osoby to jeden z największych ówczesnych problemów. W naszych
czasach znajdziemy wielu ludzi, których można tak nazwać. Czasami nawet
zwykła (jak nam się wydaje) złośliwość jest uznawana za złą. Jednak zanim zaczniemy oceniać
innych, powinniśmy także spojrzeć na siebie i zadać sobie pytanie: czy ja sam
zawsze byłem dobry w stosunku do drugiego człowieka?
3 3 3