Syzyfowe parace pisał Stefan Żeromski za granicą w ......... Ukończył powieść w 1896r. w ....................Po raz pierwszy utwór drukowany był w czasopiśmie ,,................." od 7 lipca do 24 października 1897r w Karakowie, a więc poza zaborem rosyjskim.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:28:09+01:00
Syzyfowe parace pisał Stefan Żeromski za granicą w Szwajcarii Ukończył powieść w 1896r. w Rapperswilu Po raz pierwszy utwór drukowany był w czasopiśmie ,, Nowa Reforma"" od 7 lipca do 24 października 1897r w Karakowie, a więc poza zaborem rosyjskim.
2010-01-26T14:32:20+01:00
1.Szwajcarii
2.Rapperswilu
3.Nowa Reforma
2010-01-26T14:33:15+01:00
Szfajcarii
Raperswilu
"Nowa Reforma"