Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:24:48+01:00
- moze mieć przez to problemy zarówno w domu jak i problemy z prawem
- wciąga inne osoby w nałóg
- z ciekawości moze sam zaczniesz brać co odbije się niekorzystnie na twoim zdrowiu i może doprowadzić do śmierci
- żyjesz w ciagłyzm stresie żeby cie nie przyłapano w czasie pracy
- z czasem będzie ci coraz trudniej to rzucić
- zmieni się twoje zachowanie, bedziesz podejrzliwy, nerwowy
-oddalasz sie od rodziny, przyjaciół
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T14:24:59+01:00
Drogi Maćku. Olsztyn 01.02.2010 w rogu data

Proszę Cię nie rób tego ponieważ psujesz sobie życie. Gdy policja cię na kryje będziesz na zawsze w kartotekach, nie przyjmą cię do pracy i wyrzucą ze szkoły. Niekiedy gdy będziesz się źle czuł, weźmiesz sam i popadniesz w nałóg. Nie będziesz czuł życia, a potem może to doprowadzić do śmierci. Proszę Cię przestań, pamiętaj zawsze możesz ze mną porozmawiać.

Gosia
4 4 4
2010-01-26T14:30:04+01:00
Cześć barcie.
Piszę ten list do Ciebie, bo chcę z Tobą nawiązać jakiś kontakt, w szkole nie mam okazji do rozmowy z Tobą. A tak bardzo chciałabym wyjaśnić kilka spraw.
Wiem, że to nie moje sprawa, że nie powinno mnie to odchodzić, jednak jako chrześcijanka dbam o swoich bliźnich.
Dowiedziałam sie z pewnych źródeł, że bierzesz udział w tej aferze, która dotyczy naszej szkoły.
Chciałabym Cię przekonać, byś się z tego jakoś wyplątał.
Przecież to jest takie nierozsądne. Nie chce już więcej mówić na ten temat, że to co robisz jest bardzo nieodpowiedzialne. Chce Ci powiedzieć, a raczej przedstawić kilka powodów dla których tak bardzo Cie proszę o zrezygnowanie z pomocy przy rozprowadzaniu narkotykó. Pomyśl sobie jaką krzywdę robisz sobie i bliskim. Twoja mama, Twój tata- oni nigdy nie chceili dla Ciebie źle. Tyle Cię tego uczyli by nie postepować tak.
Druga sprawa..przeciez gdy namówią Cię też do spozywania to nie bedzie potem odwrotu- uzaleznisz się. Proszę więc nie rób tego. A czy wiesz, że to jest karalne i nielegalne? Chyba nie chcesz zmarnowac swojego zycia na płaceniu za swóje błędy? Proszę Cię zrezygnuj

Życzliwa osoba.
5 4 5