Odpowiedzi

2010-01-26T14:39:22+01:00
Prawdopodobnie masz nielegalnego Windowsa. Zainstaluj oryginalnego to problem zniknie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:40:59+01:00
Dzieje się to podczas pobierania aktualizacji w windowsie.System musiał pobrac aktualizacje "wga" która wyswietla taki komunikat.Niekoniecznie jest to oznaką uzywania nieorginalnego systemu.Musiałeś nie zarejestrowac windowsa.Choćbys go zarejestrował teraz nic nie da.Użyj programu "WGA remower" usunie ci to.wpisz w google to ci znajdzie ten program .na stronie softpedia jest także.linka nie podam bo nie wiem czy mozna podawac tu linki

a na przyszłość zarejestruj swojego windowsa,po kolejnym ściąganiu aktualizacji może znowu powrócić ten komunikat