Odpowiedzi

2010-01-26T14:37:58+01:00
Początek roku.Pierwsze klasy podstawowe miały przerwe.Ania z Magdą rozmawiają,a nagle podchodzi do nich chłopiec z 4 klasy i ich przezywa.gdy Ania wruciła z mamą do domu mama spytała się jak było w szkole, ania powiedziała że dobrze.niepowiedziła o chłopcu.Drugiego dnia Anie i Magde znowu chłopak z 4 klasy przezywał.I następnego dnia tagże lecz przyłapała go nauczycielka i dała mu uwage.następnego dnia chłopiec pobił Anie lecz zauważyła to nauczycielka.Zadzwoniła do mamy Ani.gdy ania poszła do lekarza okazało się że ma wstrząs muzgu!!
:****
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:39:12+01:00
Kiedy Maciek siedział w szatni szkolnej podeszło do niego dwóch chłopaków z klasy wyżej, Maciek nie lubił ich ponieważ ciągle mu dokuczali, a nie mógł o tym powiedzieć nauczycielce ponieważ zabronili mu i powiedzieli że jeśli to zrobi to dostanie za to dwa razy gorzej niż dotychczas. Zadzwonił dzwonek. Kiedy Maciek wszedł na lekcje cały był posiniaczony, nauczycielka domyślała się że rodzice w domu go biją. Po lekcji pani zapytała się Maćka co się stało, a on powiedział że spadł ze schodów. Wychowawca klasy był tak zdenerwowany, że zadzwonił po opiekę społeczną. Kiedy przyjechali do domu Maćka chcieli go zabrać do domu dziecka i odebrać prawa rodzicielski rodzicom pod zarzutem znęcania się nad nieletnim. Wtedy Maciek rozpłakał się, przytulił do rodziców i opowiedział rodzicom i państwu z opieki społecznej co się dzieje w jego szkole. Na następny dzień do szkoły rodzice przyszli razem z Maćkiem. Od razu poszli do dyrektora, żeby zgłosić całą sprawę. Kiedy Maciek na przerwie spotkał uczniów ze starszej klasy powiedział im że na następnej przerwie będzie w szatni. Tam oprócz Maćka byli schowani jego rodzice i pan dyrektor. Kiedy zaczęli go szturchać i bić wyszedł pan dyrektor i jego rodzice. Dwaj chłopcy dostali nadzór kuratorski, a Maciek nauczył się że o takich sprawach zawsze trzeba mówić starszym, a jego rodzina była nadal w komplecie.
4 5 4