Odpowiedzi

2010-01-26T14:27:35+01:00
Panika -w swojej rozwiniętej postaci jest doświadczeniem ekstremalnej trwogi o swoje życie, która występuje bez uchwytnego powodu, a w każdym razie bez przyczyny, która by uzasadniała aż takie przerażenie. Słowo panika jest trafniejsze dla określenia tego przeżycia niż słowo lęk.

Gęstość skażenia – ilość środka trującego lub promieniotwórczego na jednostce powierzchni skażonej. Gęstość skażenia środkami trującymi powierzchni ciała ludzkiego określa się ilością miligramów na jeden centymetr kwadratowy, a gęstość skażenia terenu i przedmiotów – ilością gramów na jeden metr kwadratowy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:27:41+01:00
Panika to nagły niepohamowany często także nieuzasadniony strach, ogarniający zwykle większą liczbę ludzi

Gęstość skażenia jest to ilość ciekłego środka trującego przypadająca na określona powierzchnie.
1 5 1