Odpowiedzi

2010-01-26T14:31:05+01:00
Miłość


Miłość jest jak kwiat pachnący,
jak srebro i złoto,
bezcenna.
Pokochać i zaprzyjaźnić się to miłość
wszędzie jest ukryta.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:42:25+01:00
Love...
Miłość przemija,miłość rani,
Miłość zabija i życie chrzani.
POWIEM CI SZCZERZE
JA W NIĄ NIUE WIERZĘ!!!
Bo miłość- to puste słowo...
Ty byłeś mą drugą połową.
Ja-Wenus,Ty-Mars.
Dziś,wiem liczy się tylko hajs...

END OF LOVE

To była miłość,noce zarwane,
dwa spojrzenia w sobie zakochane.
Nie mogę uwierzyć,że mnie zostawiłeś...
Już po tygodniu z inną kręciłeś.
Wspomnienia bolą,płaczę krwią,
gdy myślę co jest między Tobą ,a nią.
BIORĘ ŻYLETKĘ NA RĘKU WYPISUJĘ NIĄ SMUTKI..
ŁYKAM JAKIEŚ PROCHY ŚWIAT STAJE SIĘ MALUTKI..
Chcę umrzeć,nad przepaścią stoję.
Wiesz co?!Śmierci się nie boję!
Skoczę,roztrzaskam się,zabiję myśli,
Wreszcie zapomnę,że z sobą byliśmy...

WAKACYJNA MIŁOŚĆ

Było lato,słońce grzało,
było upalnie i strasznie wiało.
Oni przytuleni do siebie,
pod gwiazdami na niebie.
Kochali się gorąco,mocno i namiętnie.
Całowali długo zawsze i chętnie.
Lubili tańce i zabawę.
Często chodzili na kawę.
Lecz przyszedł ten dzień...
Kiedy-musieli się rozstać,
A tej sytuacji niełatwo sprostać.
"Jesteś moja"-szepnął słowo,
i wręczył jej kartkę kolorową.
Spojrzała w nią i przeczytała,
po czym lekko się zaśmiała:
"Nie zapomnę o tobie ,nawet gdy
będziesz daleko i odkryjesz podróży wieko,
wiem,że nie zmienisz się i będziesz kochać mnie.."
Było cudownie lecz się skończyło...
Ale to był czas spędzony tak miło...
Odjechała w dal przez góry i rzeki..
A tę karteczkę zatrzyma na wieki...
12 4 12
2010-01-26T15:15:18+01:00
Moja koleżanka moja koleżanka
to jest świata ósmy cud!
Moja koleżanka moja koleżanka to
cud i miód!
xdd
Miłość...
Miłość jak podmuch wiatru
rozrzuca miłosne słowa
można nie kochać miłości i zyć
ale nie można owocować ;d

5 3 5