Pani będzie zbierać ćwiczenia z przyrody a ja nie mam kilku zadań pomożecie?

1.Uzupełnij(Państwa w Europie)
Nazwa zabytku ; Informacja o zabytku ; Nazwa państwa
Sagrada Familia Kościół w Barcelonie Hiszpania
Big Ben zegar Wielka Brytania
Wieża Eiffla wieża Francja
Syrenka w Porcie___________________________________
Bazylika św.Piotra Bazylika Włochy

3

Odpowiedzi

2010-01-26T14:35:02+01:00
Em... Albo ja nie umiem czytać, albo brakuje Ci tylko tej Syrenki.
Ja bym napisała: posąg, Dania,w porcie w Kopenhadze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:41:03+01:00
Syrenka w Kopenhadze a dokladnie w porcie
2010-01-26T16:08:28+01:00