Odpowiedzi

2010-01-26T14:49:04+01:00
Ups napisałam bloskoznaczne. zaraz poprawie.

-Bić okładac pojedynkowac udzerzac trafiac walic tracac szturchać


-Spać leniuchowac odpoczywac lezec lulac tulic


-Śnić marzyc myslec obmyslac wyobrazac wymyslac fantazjowac


-Piać krzyczec kwiczec cieszyc radowac


-Wstać budzic sie podnoscic zrywać dźwigać unieść

zaraz pisze reszte
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:40:57+01:00
Bić - bicie, bity, ubić, bijący, odbity, podbity, nabity
Spać - śpi, spanie, sypiać, sypialnia, wysypiać się, odsypiać, sennik, senny, sen
Śnić - śniący, senność, śnij, wyśnić, wyśniony,
Piać - pianie, piejący,
Wstać - wstawanie, wstawać, wystać, odstać, stanie, wstający, odstający,
2 2 2