Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:34:33+01:00
Myślę że to będzie tak ;]
-Zamienił stryjek siekierkę na kijek.
-Trafiło się ślepej kurze ziarno.
-W czepku się urodził.
-Powiedziały jaskółki że niedobre są spółki.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T14:35:55+01:00

1.Zamienił stryjek siekierkę na kijek.
2.W trafiło się jak ślepej kurze ziarno.
3.W czepku się urodził.
4.Powiedziały jaskółki że niedobre są spółki.

;)
2010-01-26T14:36:52+01:00
Zmienił stryjek siekierkę na kijek
trafiło się ślepej kurze ziarno
w czepku się urodził
powiedziały jaskółki że nie dobre są spółki