Odpowiedzi

2010-01-26T14:33:52+01:00
150 zł:4,5 = (w przybliżeniu) 33.

Otrzymasz 33 Euro.
2010-01-26T14:34:18+01:00
Jadąc do Włoch, chcesz wymienić 150zł na drobne wydatki. Oblicz, ile euro otrzymasz przyjmując, że 1 euro kosztuje 4,50zł.

150 zl:4,50=33,30euro
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T14:35:22+01:00
Odp trzeba podzielić złotówki na kurs euro i wyjdźie.
150podzielone4.50=33.3333333333333 wyjdzie ułamek okresowy może tak być odpisz jak bys cos chciał jeszcze
1 5 1