Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:40:24+01:00
100 km / 60 min = 45 km/ x
100x = 2700/:100
x = 27 minut

45 km przejechał w 27 minut ze srednia predkoscia 100 km/h

9km /60 min = 45 km / x
9x = 2700 / : 9
x = 300 minut = 5h

45 km przejechal w 5 godzin ze średnią prędkością 9km/h

300 minut - 27 minut = 273 minuty = 4 godziny i 33 minuty

Zaoszczędził 4 godz i 33 min
2010-01-26T14:41:19+01:00
S=45km
1v=100km/h
t1=s/v=45km/100km/h=0,45h=0h27min
*Przyjmując że ograniczenie ma 90km/h
v2=90km/h
t2=s/v=45km/90km/h=0,5h=0h30min
30-27=3min
*Przyjmując że tak jak podano w treści 9km/h
v2=9km/h
t2=s/v=45km/9km/h=5h=300min
300-27=273min

2010-01-26T14:43:36+01:00
S=45km
V1=100km/h t1=S:V1
V2=9km/h t1=45km:100km/h
t1=0,45h


t2=S:V2
t2=45km:9km/h
t2=5h
t=t2-t1
t=5h-0,45
t=4,55h=273min

Pan X zaoszczędził 273minut łamiąc przepisy
4 3 4