Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:40:23+01:00
Tlenek srebra-----> tlen + srebro
tlenek miedzi(II)+węgiel---->miedź+tlenek węgla
tlen+fosfor---->tlenek fosforu
tlenek węgla+wapń---->tlenek wapnia+węgiel

:)
2010-01-26T14:40:56+01:00
Tlenek srebra→tlen+srebro
tlenek miedzi(II)+wegiel→miedz+tlenekwegla
tlen+fosfor→tlenek fosforu
tlen+wapn+wegiel→tlenekwapnia+wegiel
2010-01-26T14:41:05+01:00
TLENEK SREBRA (I) -----> tlen + srebro

tlenek miedzi (II) + WĘGIEL ----> MIEDŹ + tlenek węgla

TLEN + FOSFOR ----> tlenek fosforu

TLENEK WĘGLA + wapń ----> tlenek wapnia + węgiel