Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:40:54+01:00
Według mnie ma bardzo duże znaczenie , ponieważ zapewne gdyby nie ludzie,kościół by nie istniał, było by bardzo mało wierzących.Ludzie pogłębiają swoją wiarę w Boga.
Do tego tak że dążył Jan Paweł II.




buziaki;-*<;*>
2 3 2
2010-01-26T14:43:54+01:00
Moim zdaniem ludzie kościoła dla życia mają takie znaczenie :
-Pomaganie ubogim,kiedy dajemy na tacę ,
-miłość do bliźniego
mam tylko te dwa przykłady może ci pomogą :)
2 3 2