Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:07:30+01:00
„ (...) Nie wszystek umrę wiem że uniknie pogrzebu
cząstka nie była jaka (...) „
Poeta doszukuje się w literaturze nie tylko recepty na nieśmiertelność, ale także sposobu na osiągnięcie ogromnej sławy, która paradoksalnie, rosnąć będzie nawet po śmierci twórcy.
Uznanie i podziw dla autora są więc wieczne i w pełni zasłużone. Horacy uważa się bowiem za poetę natchnionego, wybranego, wyjątkowego, który zasługuje na laury i nagrody..
2010-01-26T18:51:36+01:00
Mam tylko tyle....
"NIE WSZYSTEK UMRĘ" ten cytat świadczy o tym, iż poeta zdawał sobie sprawę, że jego utwory są trwałe i po jegio śmierci wszyscy będą pamiętać jego wszystkie dzieła...