Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T14:45:31+01:00
Gdybym była milionerem,
jeździłabym fantastycznym rowerem.
Gdyby to był dopiero początek,
zwiedziłabym każdy świata zakątek.
Pojechałabym tam z rodziną,
którą zabawiałabym moją śmieszną miną.

(wiersz mojego autorstwa, napisany jakieś 5 lat temu)
3 3 3
2010-01-26T14:51:48+01:00
NADZIEJA

Na tym świecie wszystko smutne,
wszystko robi się okrutne.
Politycy obiecują,
że nam Polskę zreperują.
A ja wiem,że oni kłamią,
tylko sobie pozwalają,
na korupcje i kradzieże.
Politykom ja nie wierzę.
Ale jest jedna nadzieja:
-w rapie spełnisz swe marzenia.
Wszystko będzie kolorowe,
no,a życie hiphopowe,
więc włącz płytę tych ziomali,
którzy ci nadzieję dali.

PRAWO

Zabili chłopaka,zgwałcili dziewczynę
zamykam oczy,wyobrażam sobie minę
tego drania co dostał wyrok w zawieszaniu
i wyszedł z paki w oka mgnieniu.
Jakiś lekarz zabił pacjenta,
ale kara z niego została zdjęta.
Podobno był wtedy niepoczytalny...
Czy to są jakieś żarty?
Dlaczego,gdy ktoś coś ukradnie
od razu ląduje na dnie?
Mam dość tego świata i jego praw.
Mam swoje własne prawo,które brzmi tak:
Chcę egzekucji dla morderców,
gwałcicieli i przestępców.
Chcę bezpiecznego świata dla siostry i brata!
Jak oko za oko i ząb za ząb,
tak śmierć za śmierć i mord za mord!
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T14:52:26+01:00
Kochanie.

kocham ją nad życie
w sercu, w mysli, skrycie
ona sama o tym nie wie
ale przy niej czuje sie jak w niebie
sycę wzrok jej postacią całą
od blond włosów, aż po stópke małą.
tylko imię takie sobie - Kama
cóż tu swój wpływ zapewne miała mama
a po tacie ma chart ducha
każdemu doradzi, każdego wysłucha.
jak tu jej nie kochac mam?
no powiedz mi sam.
do niej serce moje się rwie
głowa jaźnie ma chyba dwie.
oszalałem, zwariowałem
po prostu zakochałem się.
u mnie wiosna mimo śniegu
żyję ciągle jakby w biegu
za mą miłością co ma.... lat
kocham kocham niech wie świat.
2 3 2