Odpowiedzi

2010-01-26T14:51:14+01:00
To bardzo proste zadanie musisz po prostu znac wzor na pole trojkata rownobocznego:

a²√3/4 = 9√3/ *4
a²√3 = 36√3
a² = √36
a = 6

Myślę że się nie pomylilem ; ]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:51:31+01:00
P = 9√3

wzór napole w trójkącie równobocznym to:

P = (a²√3)/4

Podstawmy więc wartość 9√3 jako P:

9√3 = (a²√3)/4 |*4
4*9√3 = a²√3 |: (√3)

4*9 = a²

36=a²

a= √36

a=6
2 5 2