Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:02:54+01:00
SiO2 -> tlenek krzemu (IV)
H2SO3 -> kwas siarkowy (IV)
Cr(OH)3 -> wodorotlenek chromu (III)
KNO3 -> azotan (V) potasu
FeO -> tlenek żelaza (II)
K2SO3 -> siarczan (IV) potasu
Mg(OH)2 -> wodorotlenek magnezu
CrBr3 -> bromek chromu (III)


Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
2010-01-26T15:09:25+01:00
SiO2- tlenek krzemu (IV)
H2SO3- kwas siarkowy(IV)
Cr(OH)3- wodorotlenek chromu (III)
KNO3- Azotan(V) potasu
FeO- tlenek żelaza (II)
K2SO3- siarczan (IV) potasu
Mg(OH)2- wodoratlenek magnezu
CrBr3- bromek chromu (III)