Odpowiedzi

2010-01-26T14:57:39+01:00
L=2a+2b
A) 2dm = 20cm
L= 2*15cm + 2*20cm =70cm
B)2m=200cm
L=2*35cm+2*200cm = 470cm
C)1cm=10mm
L=2*5mm+2*10mm=30mm
D)1km = 1000m
L=2*1000m+2*850m=3700m
12 3 12
nie kumam co oznacza gwiazdka
Ta gwiazdka oznacza razy czyli jak w mnożeniu
"_"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T14:59:46+01:00
A)
2dm=20cm
Obw=2*20+2*15=70cm
b)
2m=200cm
Obw=2*200+2*35=400+70=470cm
c)
1cm=10mm
Obw=2*10mm+2*5mm=20mm+10mm=30mm
d)
1km=1000m
Obw=2*1000+2*850=2000+1700=3700
61 4 61