Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:06:17+01:00
Drogi Adrianie !
( niewiem czy to ten kolega jest w senatorium do którego pisze ale ok.)
Słyszałem ze masz problemy ze zdrowiem dlatego rodzice wysłali cię do senatorium . Myśle że jest ci tam bardzo dobrze. Nasz klub bardzo tęskni za tobą.Myślę ze niedługo wrócisz .
Ps. Co tam jadasz na obiad ?
Z pozdrowieniami
Sebastian ( bo tak masz chyba na imie xd. )
PoZdro :)
2010-01-26T15:15:16+01:00
Droga Majko
Na poczatku mojego listu serdzecznie pozdrawiam. Musze ci powiedziec z przykroscia ze nasz kolega Michal jest w sanatorium z powodu swej choroby. Napisal do mnie list ze nie bedzie jechal na wycieczke. Bardzo zaluje ze nie spedzi tego dnia z nami. Powiedzial jeszce ze wroci za miesac.
Pisze do mnie co tydzien i opisuje jak tam jest. Powiedzial mi ze spotkal tam naszego kolege z koloni Pawła. prosil takze zebysmy przyjechali do nie go na dwa dni . I teraz zapytam sie ciebie czy chcesz jechac. Jak tak to przyjedz do mnie w sobote o 06:00 i pojedziemy do Michala.
Serdzeczne pozdrowienia dla cioci i wujka.

Magda