Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:05:48+01:00
A]
1dm²=100cm²
27,5dm²=27,5×100=2750cm²

1m²=10000cm²
2,5m²=2,5×10000=25000cm²

0,1m²=0,1×10000=1000cm²

1cm²=100mm²→1mm²=0,01cm²
1500mm²=1500×0,01=15cm²
b]
1km²=1000000m²
0,5km×1000000=500 000m²

2km²=2×1000000=2000000m²

1m²=10000cm²→1cm²=0,0001m²
12500cm²=12500×0,0001=1,25m²

1m²=100dm²→1dm²=0,01m²
2500dm²=2500×0,01=25m²
3 5 3
2010-01-26T15:09:53+01:00
A)
27,5dm² = 2750cm²
2,5m² = 25000cm²
0,1m² = 1000cm²
1500mm² = 15cm²
b)
0,5km² = 500000m²
2km² = 2000000m²
12500cm² = 1,25m²
2500dm² = 25m²
2 5 2
2010-01-26T15:12:09+01:00
A) [cm²]
27,5 dm²= 2750 cm²
2,5 m²= 25000 cm²
0,1 m²= 1000 cm²
1500 mm²= 15 cm²

b)[m²]
0,5 km²= 500000 m²
2 km²= 2000000 m²
12500 cm²= 1,25 m²
2500 dm²= 25 m²
1 5 1