Odpowiedzi

2010-01-26T15:00:38+01:00
PROCESOR 2,7 GHZ
1 GB RAM
GLOSNIKI 120 WAT
MONITOR 21 CALI

ITP...

KARTA GRAFICZNA 64 MB

ITP
1 5 1
2010-01-26T15:02:28+01:00
Niewiem czy o to chodzi ale masz
ram 64mb,128mb,256mb,512mb,1gb,2gb,3gb....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:44:10+01:00
Hmm rozumiem że chodzi jakie parametry mają współczesnie podzespoły?Podałem przykładowe podzespoły jakie mogą mieć paramtery(oczywiście są też o innych parametrach ale napisałem takie najcześciej spotykane)

Pamięć typu ddr2 ram w komputerach biurowych średnio 1 GB,w komputerach droższych multimedialnych 2GB(oczywiście w innych jeszcze droższych komputerach do gier czy grafiki lub innych zastosowań stosuje sie też 3-4gb. )

procesory stosuje się przeważnie dwurdzeniowe np. Athlon 64 X2 5000+,ma on 2 rdzenie. każdy rdzeń ma po 2,2 GHz .1MB pamięci cache,

dyski twarde SATA 160-500 gb(są też i większe 750 do nawet 2000 GB ale to rzadkość)

monitory lcd panoramiczne przekątna od 19 do 21 cali

nagrywarka dvd 22x

zasilacze ok 400 - 500 wat

płyta główna np.kompatybilna z procesorami AMD z gniazdem procesora socket AM2,3 sloty ddr ram,kontroler PATA I SATA,Pci express,AGP,4x USB 2.0

karta dźwiękowa zintegrowana

karta sieciowa zintegrowana

karta graficzna zintegrowana lub np może być GeForce 6610xl 128 MB własnej pamięci,gniazdo PCI Express