Odpowiedzi

2010-01-26T15:09:10+01:00
W Pączkowie koło Liczyna,
Mieszkała stara babina.
Była taka stara,
że opadła jej kopara.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:10:26+01:00
Paczkowo ? ;d

Paczkowo jest miejscem najlepszym na świecie,
nie muszę wam mówić, bo wy o tym wiecie.

Panuje tu świetna, miła atmosfera,
tutaj nikt nigdy z nikim nie zadziera.

Wszyscy pracują w pocie i trudzie,
bo tu są tacy wspaniali ludzie.

Takiego miejsca drugiego nie ma,
tutaj każde marzenie zawsze się spełnia.

Zamieszkaj tutaj, w tym cudnym raju,
nie ma takiego miasta i kraju !

;)
2010-01-26T18:26:42+01:00
Paczków to wieś nad wioseczki
mieszkają tam piękne dzieweczki.
Chmurki tam po niebie latają
i piękna pogodę wołają.
Każdy kto zobaczy tę wieś
niech zaglądnie tam chociaż na minut sześć.