Odpowiedzi

2010-01-26T15:15:54+01:00
Św Piotr mówi jAKA JEST MIŁOŚĆ I JAK POWINNIŚMY Z NIĄ POSTEPYWAC
2010-01-26T15:22:43+01:00
Św Piotr mówi jaka jest miłość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:26:17+01:00
Święty Paweł w "Hymnie o miłości" poucza nas, że miłość jest najważniejszą rzeczą na świecie, ważniejszą niż wiara i nadzieja. Bez niej, nigdy nic nie zdołamy osiągnąć, ponieważ jest ona najbardziej wartościową rzeczą w całym naszym życiu.