Kto jest w 6 klasie i ma cwiczenia z Polskiego 'Między Nami'
Zróbcie zadanie...: strona: 118 zadanie 10 napiszcie po kolei jak zamienić te słowa ich jest 6 wię nie dużo..a jak nie mcie to pisze słowa które terzeba zamienić na zaimki:

Kartka
Kartkę
wiersz
wierszem
królową
wiersza

z góry dziex..:*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:15:59+01:00
Masz tu cały tekst.

Wuj Tarabuk trzymał w ręku jakąś kartkę.Była ona dokładnie zapisana.Poznałem ją.Był to wiersz.Wuj napisał go na cześć Piruzy.Tarabuk podszedł z nim do królowej olbrzymek i poprosił ją o odczytanie wierszyka.Wierzył ze oczarowana wierszem królowa uwolni z więzów całą załogę.Olbrzymka jednak odpowiedziała:
-Nie umiem czytac i nie mam czasu na czytanie.
Tak się zakończyła nieudana próba wyjścia z opresji.

Zdaje mi się że to tak ma być ;) Mam nadzieje że pomogłam xD
2 5 2
2010-01-26T15:18:24+01:00
Kartka - Ona
kartkę - poznałem ją
wiersz - go
wierszem - podszedł z nim
królową - poprosił ją
wiersza - przeczytanie go
1 5 1