Odpowiedzi

2010-01-26T15:16:25+01:00
Rozwijać swoje umiejętności
Ja rozwijam swoje umiejętności ponieważ jestem wtedy osobą lepszą w danej dziedzinie i dostaję pochwały co mnie cieszy jesteś wtedy doceniany w stopniu wyższym
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:16:52+01:00
Umiejętności należy rowijac by mec wykształcenie,rozwijac swoje talenty,pomuc innym(np:wynaleść jakes lekarstwo,ale nie pisz tego to jest zebys wiedziała co powiedziecjak spyta)poczuc się spełnionym i szczesliwym.;)prosze...;p
6 2 6