Odpowiedzi

2010-01-26T15:13:08+01:00
A)a+b+2a =3a+b
b)5x + 0,5y-0,75x-0,25y+0,25x=4,5x+0,25y




4x+3z-5y-2 gdy x=3 y=2 z=4

4*3+3*4-5*2-12+12-10=24-10=14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:13:49+01:00
A. a+b+2a = 3a+b
b. 5x +0,5y-0,75x-0,25y+0,25x = 4,5x +0,25y

4x+3z-5y-2 gdy x=3 y=2 z=4

4*3+3*4-5*2-2 = 12+12-10-2= 12
2010-01-26T15:14:04+01:00


a) a+b+2a = 3a+b

b) 5x + 0,5y-0,75x-0,25y+0,25x = 4,5x+0,25y

4x+3z-5y-2 = 4*3+3*4-5*2=12+12-10=14