Odpowiedzi

2010-01-26T16:43:05+01:00
Jestem jak Salomon , ponieważ umiem rozwiązać wiele skomplikowanych problemów.

Chciałbym być podobny do Dawida - by tak jak on trwać mocno w swojej wierze.
2010-01-26T17:28:16+01:00
Jestem Dawidem, ponieważ Dawid trwał w wierze i pokonał Goliata.

Chciałabym byc podobna do Dawida ponieawż Dawid był mały, ale
pokonał Goliata wiekszego od siebie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:25:52+01:00
Do Salomona ( nie Salomonema ) chciał bym być podobny w jego Mądrości on był najmodrzejszym królem i jak bym był tak mądry jak on to bym dostawał dobre oceny i dostał dobrom prace.

Prosze o naj pamietaj nie Saomonema tylko Salomona
2 5 2